FacebookПідписатися на RSS

STEAM - освіта для дошкільників

/Files/images/Стем освіта.png

Сучасна освіта має бути спрямована не на подачу дітям окремих знань з різних галузей, а на їх інтеграцію. Саме за цієї умови у дошкільнят формується цілісна картина світу й здатність застосовувати набуті знання та вміння у різних життєвих ситуаціях. Тож ми повинні розвивати здібності дошкільнят до точних та гуманітарних наук саме в тісному взаємозв’язку. Реалізовувати поставлені завдання нам допомагає новий напрям освіти – STREAM.

Переваги STEAM-освіти:

навчання за темами, а не за предметами: дитина бачить зв’язок між науками, навчання стає насправді системним;

• використання знань у повсякденному житті;

• розвиток критичного мислення та вміння вирішувати проблеми;

• надання впевненості у власних силах;

• розвиток інтересу до технічних дисциплін;

• креативні та інноваційні підходи до проектної та дизайн-діяльності;

• підготовка дитини до технологічних інновацій у житті.

STЕAM–освіта надихає наших дітей – майбутнє покоління винахідників, новаторів і лідерів проводити дослідження як вчені, моделювати як технологи, конструювати як інженери, бачити як художники, аналітично мислити як математики, і грати як діти.

Наша мета – розширювати кругозір, розвивати і спонукати дітей до творчого мислення, систематичних умовиводів і розкриття свого потенціалу для формування їх власного майбутнього через досвід реалізації безмежних можливостей людини. Надихати і розвивати творців майбутнього, закласти фундамент для майбутніх вчених, винахідників, фахівців, що йдуть в ногу з часом.

Умови для реалізації STЕАМ-освіти в ЗДО

·Змінити концепцію побудови заняття;

·Відмовитися від навчальної моделі як єдиної, крім занять організовувати також освітні ситуації, освітні подорожі, едьютейнмент, сторітеллінг, досліди - дослідження, створення колекцій, моделювання явищ та процесів, віртуальні та реальні екскурсії, заняття-милування природою, інтерактивні пізнавальні казки та історії, спостереження за дітьми тощо;

·Змінити роль вихователя-авторитета на роль партнера, співучасника, співвідкривача;

·Дати більше свободи дітям, їх дослідженням, спостереженням, обговоренням;

·Навчати дітей знаходити в знайомих речах незнайомі властивості, а в невідомому відкрити те, що дитині зрозуміло;

·Озброїтись терпінням і навчитись відповідати на чисельні запитання: Чому? Для чого? Як? Підтримувати допитливість і навчитись керувати дитячими питаннями так, щоб інформація здобулася ними самими. Це дуже складна технологія і потрібно вчитись особливому підходу до дітей і організації освітньої діяльності. Перед педагогом постає питання переосмислення своїх підходів в організації освітнього процесу.

В закладі освіти (ясел-садку) №177 "Зіронька" Запорізької міської ради з початку введення дистанційного навчання впроваджуються завдання STEM - освіти: дослідницька діяльність в різних вікових групах за різними освітніми лініями (природа, предметний світ, здоров`я дитини).

Педагоги дошкільного закладу використовуючи STEM-освіту розвивають в дошкільнятах розумово-пізнавальні і творчі якості, здатність і готовність до розв'язання комплексних задач, проблем, критичне мислення.

Застосування інтеграції різних видів діяльності на практиці показало високу ефективність у розвитку креативних та винахідницьких здібностей, формуванні нестандартного мислення, підвищення інтересу до отриманих нових знань та навичок, викликає бажання пізнавати світ та робити відкриття.

Група "Золота рибка" - "Огород на підвіконні"

/Files/images/Золота рибка 1 — копия.jpg

Група " Вінні Пух" - " Повітря"

/Files/images/Вінні Пух.jpg

Група "Ромашка" - "Від гусені до метелика"

/Files/images/Ромашка 1.jpg

"Від зернятка до рослини"

/Files/images/Зернятко.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 61

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.